Kritiikki | Hanna Telakoski | Saako ihminen rauhaa edes itseltään, kysyy Tukkateatterin oikealla tavalla kaoottinen sovitus Pinterin ensimmäisestä ja suosituimmasta näytelmästä.
Kritiikit
Valon ja puutarhan maalari: Jouni Pajavuori tallentaa maalauksiinsa samaa valoa, jonka jo Edelfelt näki
Kritiikki | Katri Kovasiipi| Parhaimmillaan hämeenlinnalaistaiteilija on syventyessään puutarhan kasveihin, joissa yhdistyy kesäpäivän huumaava valo lakastumisen enteisiin.
Kantavatko edesmenneen esineet muistoja, ja milloin ne muuttuvat vain miksi tahansa tavaroiksi?
Kritiikki | Katri Kovasiipi | Pauliina Waris piirtää ja maalaa läpikuultavin vedoin kierrätetylle vanerille, joka saa tärkeän roolin. Runollisiin teosnimiin yhdistyessään arkiset esineet kasvavat tarinoiksi.
Uusi Aladdin on ihana ja kamala — animaation virheitä hieman putsaillaan, mutta fantastisuus puuttuu
Kritiikki | Riikka Oksanen | Robin Williamsin persoonaa ei kukaan voi jäljitellä, mutta Aladdinin naissankari saa sentään modernimman käsittelyn.
Juha Siro kirjoittaa hillitysti hirveyksistä – Yllämme kaartuva taivas on kuvaus propagandan voimasta
Kritiikki | Erik Ahonen | Tamperelaiskirjailija kuvaa kuudennessa romaanissaan propagandan voimaa niin 1930- kuin 2020-luvullakin. Näkymät ovat synkkiä, mutta toivokin vilahtaa.
Ismo Alanko palaa Beethoven-albumillaan rockin äärelle ja syleilee syntetisaattoreita
Kritiikki | Arttu Rantakärkkä | Minä halusin olla niin kuin Beethoven -albumi on vapaan assosiaation sähköinen riemuvoitto, joka hyötyisi hieman runsaammasta dynamiikasta.