ELOKUVA | James Mangoldin ohjaama Dylan-elokuva huokuu 1960-luvun henkeä niin ideologialtaan, visuaaliselta kokonaisilmeeltään kuin pienemmiltäkin yksityiskohdiltaan.
Kritiikit
Apokalyptinen kantaesitys sekoittaa Shakespearea ja musikaaligenrejä – arviossa Helsingin kaupunginteatterin Uusi Eden
TEATTERI | Helsingin Kaupunginteatterin ja Q-teatterin yhteistuotannossa keinutaan hyvän ja pahan tasapainossa maailmanlopun tunnelmissa.
Piina on nimensä veroinen – arviossa Seinäjoen kaupunginteatterin tulkinta Kingin kauhuklassikosta
TEATTERI | Satu Silvo ja Reidar Palmgren vangitsevat yleisön kauhun kierteeseen onnistuneilla roolisuorituksillaan.
Hämeenlinnan teatterin Kallas-tulkinta on visuaalinen täysosuma – arviossa Sudenmorsian
TEATTERI | Tiina Puumalaisen dramatisointi on säilytetty puhtaana, eikä sitä ole lähdetty modernisoimaan tai karsimaan.
Teemestarin tytär on viehättävän näköinen kuin paremman tavaratalon näyteikkuna, mutta eipä sitten muuta
TEATTERI | Lappeenrannan teatterin tulkinnassa Emmi Itärannan menestysromaanista on otettu reipas askel sadun suuntaan.
On maa, minne kaikki polut katoaa – arviossa Teatteri Vanha Jukon Saima Harmajan päiväkirja
TEATTERI | Lahtelaisessa musikaalissa katsoja pääsee nautiskelemaan solistin pitkästä, ainutlaatuisella taidolla punomasta linjasta.