Arvostelu | Ilkka Valpasvuo | Mariska on tehnyt omalla nimellään jo kaksi uraa. Uudella, seitsemännellä albumillaan monipuolinen laulaja on parhaimmillaan oikein hyvässä terässä.
Kritiikit
Tampereen Työväen Teatterin Juhannustanssit kertoo milleniaalien murheista Hannu Salaman klassikon kautta
Teatteriarvostelu: TTT:n Juhannustansseissa milleniaalien todellisuus on kaaosta ja jatkuvaa oravanpyörää. Ohjaaja Linda Wallgren murtaa neljättä seinää ihan tosissaan.
Georgialaisnuoret rimpuilevat edellisten sukupolvien kahleista loistokkaassa filmissä perinnetanssijoista
Elokuva-arvostelu: Ruotsalaisohjaaja Levan Akin saa kokemattomista näyttelijöistään irti hillittyä voimaa. And Then We Dancedin kuvat kertovat enemmän kuin käsikirjoitus.
Varma ja osaava prinsessasatu Maleficent 2: Pahan valtiatar viihdyttää hetken, mutta ei kahta tuntia
Arvostelu | Antti Selkokari | Prinsessoista, rautarouvista ja keijukaisista on nykyhetken sadut tehty. Niin myös Disneyn uusi ensi-ilta-elokuva Maleficent 2: Pahan valtiatar.
Greta Thunberg nostaa päätään antiikin tragediassa – TTT:n Antigone on vaikuttava ja notkeasti moderni
Arvostelu | Jantso Jokelin | Tiina Puumalaisen Työvikselle ohjaama Antigone on vaikuttava ja notkeasti nykyaikaistettu tulkinta Sofokleen 2 400 vuotta vanhasta tragediasta.
Marisha Rasi-Koskisen aikamatkamysteeri Auringon pimeä puoli on hiukan kunnianhimoisempi nuortenromaani
Arvostelu | Kaarina Lehtisalo | Tamperelaiskirjailijan alkuvuodesta ilmestynyt nuortenromaani Auringon pimeä puoli kertoo aikuiseksi kasvamisesta ja vastuun ottamisesta.