Kritiikki | Hanna Telakoski | Antti Raivion monologityö Q-teatterin Viimeisessä karavaanissa on rujon herkkää. Rainio muuntuu nopeasti ja voimalla. Hän on lumoava ja käsittämätön.
Kritiikit
Octavia Spencerin Mami järjestää nuorille bileet, joiden jatkot tihkuvat verta
Kritiikki | Riikka Oksanen | Get Outin ja Usin tuotantoyhtiön Mami on kummallinen kauhukomedia, jonka toteutus ontuu ja koulukiusaamisteema jättää omituisen jälkimaun.
TGF:n avauskonsertti tarjosi festivaalin kuopusten palkintohumua ja Julia Ballarén tinkimätöntä taituruutta
Kritiikki | Kikka Holmberg | Italialainen Ballaré on persoonallinen ja omaleimainen soittaja, jonka kitaran sointi on yhtä aikaa kirkas ja lämmin ja ilmaisuasteikko laaja.
Suomalais-argentiinalaisena yhteistyönä syntyneellä Tähdet meren yllä -albumilla loistaa uusin tango nuevo
Suomalais-argentiinalaisena yhteistyönä syntyneellä Tähdet meren yllä -albumilla loistaa uusin tango nuevo Kritiikki | Kikka Holmberg | Matti Laukkanen, Martín Alvarado ja Nuevo Quinteto Otra Vez tarjoilevat levyllään uusia ulottuvuuksia saaneita vanhoja tangoja kekseliäin sovituksin.
Olavi Uusivirta ei ole enää nuori, mutta uudella levyllä hänen musiikkinsa on yhä kaunista
Kritiikki | Tero Alanko | Moniin suuntiin viittaava Skorpioni on erinomainen näyte siitä, mikä Olavi Uusivirtaa ja levyn tuottanutta kitaristi Timo Kämäräistä miellyttää juuri nyt.
Godzilla II: King of the Monsters on epäonnistunut sekamelska kohtalaisen kiinnostavista aineksista
Kritiikki | Riikka Oksanen | Hirviörymistely keskittyy liikaa ydinperheen kriiseilyyn, vaikka tarjolla olisi ydinvoimaa, ekoterrorismia, ja mammuttimaisia mystisiä hirviöitä.