Kritiikki | Kirsi Haapamatti | Agustina Bazterrican kirja on saanut monet ahmimaan pöyristyttävän makaaberin tarinan yhdeltä istumalta. Lukemisen jälkeen tie käy… lihatiskille?
Kritiikit
Ilmiö 2019 tarjosi vaihtoehtoisen musiikin kirjon: Jari Raaste, Karina ja Aave Maria erottuivat
Kritiikki |Gaius Turunen| Turussa järjestetyn Ilmiön pääesiintyjänä oli saksalaisen kokeellisen musiikin edelläkävijä Michael Rother. Kotimaisen annin osalta skaala oli laaja.
Mikko Pykärin 0-albumi tarjoaa tyylikästä tanssilattiaelektroa riehakkaisiin ja raukeisiin hetkiin
Kritiikki | Ilkka Valpasvuo | Reginasta tutun Pykärin tapettimaisella mutta koukukkaalla albumilla kuullaan niin räppäreitä, poplaulajia kuin Nick Trianin brittipop-karheutta.
Sirkus nyt -kirja on uusi ja ajankohtainen vahvistus kapeaan suomalaiseen sirkuskirjahyllyyn
Kritiikki | Merja Koskiniemi | Sirkus on vapaa kulkuri. Se on laajakatseinen lajien, liikekielten ja tunnelmien yhteenliittäjä. Emma Vainion kirja käsittelee tarinat ja tekijät.
The Umbrella Academy -sarjakuva kääntyy Netflix-sarjaksi, jossa mikään ei ole sitä miltä näyttää
Sarja-arvio | Petri Hänninen | My Chemical Romancen Gerard Wayn luoma The Umbrella Academy on näyttävä supersankarisarja, jossa traagista aihetta pehmitetään väkivaltahuumorilla.
Stranger Thingsin viehätys on nostalgiassa ja kasaribongailussa – ongelmat mukana myös kolmoskaudella
Kritiikki | Petri Hänninen | Netflixin Stranger Things -televisiosarja on ihastuttavan uskollinen 1980-luvun esikuvilleen, mutta siinä on liikaa henkilöitä ja kerronta laahaa.