Arvostelu | Jukka Sammalisto | ”En ole jukeboksi, vaikka saatan näyttää sellaiselta”, kuittaili Hector hyväntuulisesti yleisömerestä heitettyihin biisitoiveisiin jäähallikonsertissaan.
Kritiikit
Räjäyttäjät sukeltaa klassisen rockin uuteen Vesimiehen aikaan – arvostelussa yhtyeen uusi III-albumi
Arvostelu | Ilkka Valpasvuo | Mikko Siltanen ottaa roolia Räjäyttäjien kolmosalbumilla. Se on onnistunut nahanluonti, jolla yhtye pitää kiinni myös remeltävistä punk-juuristaan.
Kaksi paavia ja katumuksen alkeet – Anthony Hopkins ja Jonathan Pryce hassuttelevat maallistuvina kirkonisinä
Arvostelu | Valtteri Mörttinen | Fernando Meirellesin elokuva kertoo fiktiivisen tarinan paavien yhteisestä oppikokemuksesta. Lämmin komedia on pullollaan turhia sivujuonia.
Kannattaako täydellisyyttä tavoitella? Arvostelussa progeyhtye Klavan albumi Polku
Arvostelu | Jesse Heikkinen | Helsinkiläisyhtye Klava julkaisi Polku-debyyttialbuminsa pitkän tekoprosessin jälkeen. Miltä kuulostaa yhtye, joka ei edes pyri täydellisyyteen?
Sortunut legokaupunki – arvostelussa Anna Elina Isoaron runoteos Tämänilmaiset
Arvostelu | Erkki Kiviniemi | Anna Elina Isoaron teos edustaa dokumentoivaa runoutta. Kirja taltioi ja lyyrillistää järkyttävän vaiheen kirjailijan ja tämän läheisten elämässä.
Emma Tammen The Wind on esikoiselokuvaksi kelvollinen, mutta kärsii kauhuelokuvakliseistä
Arvostelu | Kaarina Lehtisalo | Yhdysvaltalaisen Emma Tammen ohjaama pienen budjetin kauhuelokuva on parhaimmillaan silloin, kun se kuvaa yksin preerialla elävän naisen arkipäivää.