Kritiikki | Erik Ahonen | Saksofonisti Sami Sippolan, basisti Ville Rauhalan ja rumpali Janne Tuomen trio jatkaa hurjaa luomistahtiaan. Nyt ilmestyi albumi Days After the Rodeo.
Kritiikit
Pyynikin kesäteatterin Nuotin vierestä on turvallinen valinta ilostuttavan lomahöpsöttelyn nälkään
Kritiikki | Kaisa Järvelä | Elokuvaan pohjautuva kantaesitys tarjoaa, mitä suuri yleisö kesäteatterilta odottaa: keveyttä, iloa, viattomia nauruja ja luvan antautua rakkaudelle.
Matthew Day Jacksonin roolipelillä markkinoitu näyttely Göstassa ei mahdollista varsinaista pelaamista
Kritiikki | Katri Kovasiipi | Maa-näyttely kietoo yhteen näyttelyn ja roolipelin. Useimmille peli jää saavuttamatta, tosin silloinkin vierailusta saa eniten irti roolipelaajan asenteella.
Tessa Thompson rikkoo Men in Black -elokuvien lasikaton viihdyttävässä tieteistoimintakomediassa
Kritiikki | Kaarina Lehtisalo | Men in Black: International on kevyesti kulkeva viihde-elokuva, jossa pääosanäyttelijät Tessa Thompson ja Chris Hemsworth onnistuvat hyvin.
Jazztaiturit Timo Lassy ja Teppo Mäkynen saivat aikaan raikkaan ja helposti lähestyttävän albumin
Kritiikki | Erik Ahonen | Miksi duolevy? Miksi ei. 2000-luvulla on jazzissa eletty projektien aikaa. Levyt myyvät vähemmän, toisaalta kalliita studioita ei enää tarvita.
Elvis & Onerva on hyvää tarkoittava elokuva rakkaudesta ja väärinymmärryksistä, mutta toteutus kompuroi
Kritiikki | Riikka Oksanen | Mikael Syrjälän esikoiselokuva on sympaattinen. Sen käsikirjoitus tuntuu kuitenkin viimeistelemättömältä ja hahmojen motiiveja joutuu arvailemaan.





