Kritiikki | Arttu Rantakärkkä | Minä halusin olla niin kuin Beethoven -albumi on vapaan assosiaation sähköinen riemuvoitto, joka hyötyisi hieman runsaammasta dynamiikasta.
Kritiikit
Riina Hannukselan kävelyteos kutsuu leikkiin ja läsnäoloon keskustassa – yhden tai kaksi katsojaa kerralla
Kritiikki | Alli Mattila | Tanssivirtaa-festivaalilla koettava ja yleisönsä näköinen esityksellinen kävely Acts of Daring tarkastelee julkista tilaa kehollisesta näkökulmasta käsin.
Cristina Brancon silkkiä ja kultaa loistava ääni ja vahva läsnäolo täyttivät Tampere-talon Pienen salin
Kritiikki | Kikka Holmberg | Portugalilainen laulajatar ja taiturillinen yhtye esittivät uutta fadoa, jossa on tilaa yhtä lailla perinteelle kuin tangolle ja popillekin.
”Mitä minusta jää?” – Harri Kemppainen käsittelee yhtä ihmisyyden olennaisimmista kysymyksistä
Kritiikki | Katri Kovasiipi | Nykyajan näyttely tuntuu ensin epätasaiselta, tavanomaiselta, ei kovin koskettavalta. Pysähtyminen ja asioiden yhdistely tuo asenteeseen muutoksen.
Too easy listening? – Timo Lassy tarjoili yleisölle namupaloja loppuunmyydyllä TTT-Klubilla
Kritiikki | Sami Nissinen | Pääsylipussani lukee ”Timo Lassy – Suomen suosituin jazzartisti”. Kun saavun TTT-klubille, ulottuu jono pihalle asti. Voiko suomalainen jazz siis hyvin?
Mental Alaska 20 vuotta – kahdesti haudattu aikuinen hörhö nousee aina uuteen lentoon ja hyvä niin
Kritiikki | Ilkka Valpasvuo | Kokeellisen musiikin klubi juhli pyöreitä Tampereen Telakalla neljän keikan ja kahden filmin voimin. Yleisöstä kuulunut aivastuskin sopi tunnelmaan.