Kritiikki | Riikka Oksanen | Robin Williamsin persoonaa ei kukaan voi jäljitellä, mutta Aladdinin naissankari saa sentään modernimman käsittelyn.
Kritiikit
Juha Siro kirjoittaa hillitysti hirveyksistä – Yllämme kaartuva taivas on kuvaus propagandan voimasta
Kritiikki | Erik Ahonen | Tamperelaiskirjailija kuvaa kuudennessa romaanissaan propagandan voimaa niin 1930- kuin 2020-luvullakin. Näkymät ovat synkkiä, mutta toivokin vilahtaa.
Ismo Alanko palaa Beethoven-albumillaan rockin äärelle ja syleilee syntetisaattoreita
Kritiikki | Arttu Rantakärkkä | Minä halusin olla niin kuin Beethoven -albumi on vapaan assosiaation sähköinen riemuvoitto, joka hyötyisi hieman runsaammasta dynamiikasta.
Riina Hannukselan kävelyteos kutsuu leikkiin ja läsnäoloon keskustassa – yhden tai kaksi katsojaa kerralla
Kritiikki | Alli Mattila | Tanssivirtaa-festivaalilla koettava ja yleisönsä näköinen esityksellinen kävely Acts of Daring tarkastelee julkista tilaa kehollisesta näkökulmasta käsin.
Cristina Brancon silkkiä ja kultaa loistava ääni ja vahva läsnäolo täyttivät Tampere-talon Pienen salin
Kritiikki | Kikka Holmberg | Portugalilainen laulajatar ja taiturillinen yhtye esittivät uutta fadoa, jossa on tilaa yhtä lailla perinteelle kuin tangolle ja popillekin.
”Mitä minusta jää?” – Harri Kemppainen käsittelee yhtä ihmisyyden olennaisimmista kysymyksistä
Kritiikki | Katri Kovasiipi | Nykyajan näyttely tuntuu ensin epätasaiselta, tavanomaiselta, ei kovin koskettavalta. Pysähtyminen ja asioiden yhdistely tuo asenteeseen muutoksen.