Arvostelu | Ilkka Valpasvuo | Vaikka Plutonium 74 ei olekaan ollut kovin aktiivinen, riitti helsinkiläisyhtyeen takuuvarma tanssihurmio myymään Olympian liput viimeiseen asti.
Kritiikit
Mä haluun äidin takaisin – Tiina Lymin ohjaama Tarhapäivä on sähäkkää sählinkiä
Arvostelu | Anne Välinoro | Petteri Summanen jatkaa Yösyöttö-elokuvasta tuttuna yksinhuoltajana Antti Pesosena Eve Hietamiehen romaaniin perustuvassa Tarhapäivä-draamakomediassa.
Äitiyden salatusta lipastosta pursuaa outoja papereita – arvostelussa Kaikki äitini, kaikki tyttäreni
Arvostelu | Anne Välinoro | Kodin Kuvalehden lukijatekstien pohjalta syntynyt Kaikki äitini, kaikki tyttäreni -komedia leikkaa esiin naisten ketjua kuin villiä tonttukoristetta.
Tampere Filharmonia: Senja Rummukaisen sello soi taituruutta Tshaikovskin Rokokoo-muunnelmien käänteissä
Arvostelu | Kikka Holmberg | Eero Lehtimäen johtamassa konsertissa kuultiin Senja Rummukaisen sulavaa sellotaidetta sekä Tampere Filharmonian jäsenneltyjä ja tasapainoisia tulkintoja.
Bonnie ”Prince” Billyn I Made a Place -albumi soi harkitun raukeaa ja hypnoottisen kaunista musiikkia
Arvostelu | Ilkka Valpasvuo | Will Oldham on tehnyt taiteilijanimensä suojissa lisää vähäeleisiä lauluja, joissa svengaa kantrin ilo, helkkyy americanan avaruus ja tuoksuu multa.
Ei mitään kilpa-autoilun juhlaa – James Mangoldin Le Mans 66 kulkee puoliteholla ja käsijarru päällä
Arvostelu | Petri Hänninen | James Mangoldin ohjaama Le Mans 66 – Täydellä teholla tavoittelee 1960-luvun kilpa-autoilun tunnelmaa mutta lopputulos jää valitettavan laimeaksi.