Arvostelu | Mikko Kanninen | Sanotaan, että vain Burial kuulostaa Burialilta. Elektronisen musiikin supertähden kokoelma Tunes 2011–2019 lunastaa kaikki siihen asetetut odotukset.
Levyt
kritiikki
Räjäyttäjät sukeltaa klassisen rockin uuteen Vesimiehen aikaan – arvostelussa yhtyeen uusi III-albumi
Arvostelu | Ilkka Valpasvuo | Mikko Siltanen ottaa roolia Räjäyttäjien kolmosalbumilla. Se on onnistunut nahanluonti, jolla yhtye pitää kiinni myös remeltävistä punk-juuristaan.
Kannattaako täydellisyyttä tavoitella? Arvostelussa progeyhtye Klavan albumi Polku
Arvostelu | Jesse Heikkinen | Helsinkiläisyhtye Klava julkaisi Polku-debyyttialbuminsa pitkän tekoprosessin jälkeen. Miltä kuulostaa yhtye, joka ei edes pyri täydellisyyteen?
Mara Ballsin noitamainen trippi hengästyttää – Häxan-mykkäelokuvaan sävelletty musiikki toimii levynäkin
Arvostelu | Ilkka Valpasvuo | Maria Mattilan Mara Balls -yhtye sävelsi musiikin lähes satavuotiaaseen mykkäelokuvaklassikkoon Loud Silents -festivaalin Otto Kylmälän pyynnöstä.
Isolla siveltimellä, vaivihkaa – arvostelussa Cats Of Transnistrian kolmas albumi Aligning
Arvostelu | Ilkka Valpasvuo | Helsinkiläisen dreampop-trion Cats of Transnistrian kiireetön, raukea ja vaivihkaisesti massiivinen ambient tuudittaa mukaansa kolmosalbumilla Aligning.
Tummasointisen konemusiikin ja poplaulun liitto – arvostelussa Hämärä-duon esikoisalbumi
Arvostelu | Eros Gomorralainen | Hämärän pääpaino on vaihtoehtoisen ja tummasävyisen konemusiikin tyylisuunnissa, vaikka laulu noudatteleekin selkeämmin tämän päivän poptyyliä.