Kritiikki | Katri Kovasiipi | Olli (Olgan) ja Bucklan Ehrstöm ovat molemmat olleet lähes unohdettuja taiteilijoita ja suunnittelijoita. Ollin vuoksi tämä näyttely pitää nähdä.
Kuvataide
kritiikki
Vuoden nuori taiteilija Nastja Säde Rönkkö kuvaa infoähkyä ja somepaastoa – yllättävä näkökulma puuttuu
Kritiikki | Janica Brander | Rönkkö vetäytyi netistä puoleksi vuodeksi. Elämä hidastui, ja kirjeisiin vastaaminen täytti päivät. Näyttely on esillä nyt Tampereen Taidemuseossa.
Kohti kesytöntä: Samuli Heimosen siisti koirasusikonsepti saa uutta voimaa piirrosten vilpittömyydestä
Kritiikki | Katri Kovasiipi | Samuli Heimosen näyttely Himmelblaussa alkoi ennen kuin edellinen Kangasala-talossa päättyi. Nyt häneltä nähdään jotain ihan uutta, piirroksia.
Satiiria naamioiden takaa ja harmaan sävyihin luottavia maisemia – kaksi maailmaa Haiharan Tallissa
Kritiikki | Katri Kovasiipi | Teemu Luodon veistokset ja Jukka Tuomisen maalaukset hakevat vuoropuhelua Haiharan Tallissa. Rinnakkaiselo menettelee, vaikka eri sävellajeissa mennään.
Valon ja puutarhan maalari: Jouni Pajavuori tallentaa maalauksiinsa samaa valoa, jonka jo Edelfelt näki
Kritiikki | Katri Kovasiipi| Parhaimmillaan hämeenlinnalaistaiteilija on syventyessään puutarhan kasveihin, joissa yhdistyy kesäpäivän huumaava valo lakastumisen enteisiin.
Kantavatko edesmenneen esineet muistoja, ja milloin ne muuttuvat vain miksi tahansa tavaroiksi?
Kritiikki | Katri Kovasiipi | Pauliina Waris piirtää ja maalaa läpikuultavin vedoin kierrätetylle vanerille, joka saa tärkeän roolin. Runollisiin teosnimiin yhdistyessään arkiset esineet kasvavat tarinoiksi.