TANSSI | Tanssin talossa nähdään Leinosen koregrafiat Ei kukaan, vain ystäväsi, Suo tihkua vihreä tammi sekä Pain Killer.
Kritiikit
Anu Löyttyniemi teki matalan kynnyksen kirjoittamisoppaan itsensä ja elämänsä tutkimisesta kiinnostuneille
KIRJAT | ”Ota itsellesi aika kirjoittaa. Silloin monet hankalina pitämämme asiat selkiytyvät”, Löyttyniemi kirjoittaa Kynäkuntoilua-teoksessaan.
Elämää, erotiikkaa ja kuolema barokkityyliin – arviossa Sibelius-Akatemian Orpheus Tampere-talossa
KONSERTTI | Sibelius-Akatemian oopperaorkesterin vahvistukseksi tuotu sähkökitara kurkotti kohti nykyaikaa ja lisäsi Telemann-konserttiin tehoa ja dramatiikkaa.
Milloin kuolema pitää hyväksyä, kysyy Selja Ahava romaanissaan – arviossa Hän joka syvyydet näki
KIRJAT | Hän joka syvyydet näki -teoksessa Selja Ahava pohtii kuolemaa ja kuolevaisuutta yhdistämällä perinteistä tarinankerrontaa, myyttejä ja asiatekstejä kuoleman määritelmästä.
Ryhmäteatterin nautinnollinen historiantunti vaatii vastauksia ja löytääkin niitä – arviossa Rosettan kivi
TEATTERI | Elina Snickerin käsikirjoittamassa ja Sanna Lavasteen ohjaamassa kantaesityksessä käydään kolmiottelu Ranska–Englanti–Egypti.
Harjoittamalla paras – arviossa Mitra Virtaperkon Zen ja zenin harjoittamisen taito
KIRJAT | Mitä on zen ja miksi sitä harjoitetaan? Miten sen harjoittaminen vaikuttaa? Kysymyksiin antaa syvällisesti vastauksia tietokirja Zen ja zenin harjoittamisen taito.





