Kritiikki | Kikka Holmberg | Ugandan Aba Taano lumosi ylevällä esityksellään, mutta akustisen sarjan ensimmäinen palkinnon vei Brahmsiin luottanut saksalainen Ensemble Nobiles.
Konsertit
kritiikki
TGF:n avauskonsertti tarjosi festivaalin kuopusten palkintohumua ja Julia Ballarén tinkimätöntä taituruutta
Kritiikki | Kikka Holmberg | Italialainen Ballaré on persoonallinen ja omaleimainen soittaja, jonka kitaran sointi on yhtä aikaa kirkas ja lämmin ja ilmaisuasteikko laaja.
Patarummut ja vasket soivat sankarillisesti Tampere Filharmonian Avaruusseikkailussa
Kritiikki | Sami Nissinen | Tänä vuonna tulee kuluneeksi 50 vuotta siitä, kun ensimmäinen ihminen astui kuun pinnalle. Sitä on syytä juhlistaa, olemmehan tavalla tai toisella numerouskovaisia.
Cristina Brancon silkkiä ja kultaa loistava ääni ja vahva läsnäolo täyttivät Tampere-talon Pienen salin
Kritiikki | Kikka Holmberg | Portugalilainen laulajatar ja taiturillinen yhtye esittivät uutta fadoa, jossa on tilaa yhtä lailla perinteelle kuin tangolle ja popillekin.
Too easy listening? – Timo Lassy tarjoili yleisölle namupaloja loppuunmyydyllä TTT-Klubilla
Kritiikki | Sami Nissinen | Pääsylipussani lukee ”Timo Lassy – Suomen suosituin jazzartisti”. Kun saavun TTT-klubille, ulottuu jono pihalle asti. Voiko suomalainen jazz siis hyvin?
Mental Alaska 20 vuotta – kahdesti haudattu aikuinen hörhö nousee aina uuteen lentoon ja hyvä niin
Kritiikki | Ilkka Valpasvuo | Kokeellisen musiikin klubi juhli pyöreitä Tampereen Telakalla neljän keikan ja kahden filmin voimin. Yleisöstä kuulunut aivastuskin sopi tunnelmaan.