Arvostelu | Sirpa Pääkkönen | Pieni merenneito on yksi sykähdyttävimmistä H.C. Andersenin saduista, ellei sykähdyttävin. Näyttämölle siirrettynä satu saa koomisia painotuksia.
Kritiikit
Älä sano sanaakaan tai kaikki romahtaa – Autiomaa-yhtye pitää kiinni folk-melankoliastaan
Arvostelu | Ilkka Valpasvuo | Kantrin viimeiset herrasmiehet Autiomaa laventaa ilmaisuaan Polta tämä kaupunki -albumilla. Mukana on kaikkea reipasta rautalangasta ska-komppiin.
Crowd Juhlaviikoilla: Näyttämöllä tapahtuneet hitaan liikkeen teknoreivit, joissa parasta oli hiljaisuus
Arvostelu | Alli Mattila | Giséle Viennen koreografia toi Alminsaliin turvetta, tennareita ja elektronisen musiikin historiaa. Teos uuvutti unen rajamaille, kunnes tuli hiljaista.
Seksi, valta ja raha – TTT:n Neiti Julie käsittelee ikuisia aiheita modernissa Ikea-keittiössä
Arvostelu | Janica Brander | Tampereen Työväen Teatterin Neiti Julie on väkevän näyttelijäntyön juhlaa. Näytelmän moderni visuaalinen ilme ei kuitenkaan ole täysin perusteltu.
Mara Ballsin soundi lävistää kehon ja voittaa häpeän – fuzzin voimaa Tampereen Klubin perjantaissa
Arvostelu | Aksu Piippo | Bändin syksyn ainoa keikka kotikentällä on yhteisöllinen saunaretki intiimistä rajattomaan. Aksu Piippo hikoili eturivissä, mutta ylimmällä lauteella.
Seksileluja, huumeita ja kolme pojankoltiaista – Good Boys ei ole lastenelokuva
Kritiikki | Kaarina Lehtisalo | Tuoreessa komediassa Good Boys on aikuisten juttuja ja hyvin nuoret päähenkilöt. Ja tästä elokuvan huumori juuri syntyykin.