TEATTERI | Häpeää käsittelevän näytelmän tapahtumapaikkana ja samalla tunnelman luojana toimii arktisen karu Islanti.
Teatteri
kritiikki
Oliko kammoksuttu natsirikollinen pelkkä narri? Arviossa Tampereen Työväen Teatterin Eichmann
TEATTERI | Syysiltojen pimennyttyä Työviksen lavalla kysytään, mistä yö alkaa. Teatterista poistuessaan katsojan mielessä jyskyttää vastakysymys: Mihin yö päättyy? Ja milloin?
Riittääkö roolipeli, kun maailma oikeasti palaa? Meille käy hyvin Joensuun kaupunginteatterissa
TEATTERI | Merja Pennasen ohjaama Meille käy hyvin -esitys puhuu juuri sillä kielellä millä nuoret nyt puhuvat.
Starmanin puheenparressa on sotien jälkeisten tarinaturpien tenho – arvio Teatteri Sirkus Suosalon esityksestä
TEATTERI | Martti Suosalo on jo siinä vaiheessa näyttelijäntaiteessaan, että temput on tehty. Nyt riittää tiukka katse ja maagisen moninainen äänenkäyttö.
TTT:n Macbethin vahva tunnelataus puhuu kansainvälistä kieltä – näin Matti Mörttinen kommentoi ennakkonäytöstä
TEATTERI | Macbeth jatkaa Tero Saarisen ja Otso Kauton Shakespearen tulkitsemista useita taidemuotoja yhdistäen – ja sillä on ehkä Hamlet-rockmusikaaliakin parempi vientipotentiaali.
Rokkikoulu sinkoaa tähdet Työviksen lavalle – arviossa TTT:n School of Rock
TEATTERI | Samuel Harjanteen School of Rock on niin hyvin harjoiteltu, ettei se vuoda mistään. Se menee ja lujaa.