ARVOSTELU | Helsinkiläisyhtye soitti Tampereen G Livelabin konsertissaan helmikuisen kakkosalbuminsa alusta loppuun. Bändin hiljainen ja raukea musiikki ei milloinkaan lepää, vaan pinnan alla kuplii.
Konsertit
kritiikki
Simppeliä punkia ja uuden aallon rockia – Sur-rur, Puhelinseksi ja Nykyaika Tampereen Telakalla
Arvostelu | Eros Gomorralainen | Tampereen Telakalla saatiin hetkeksi Nykyajan, Puhelinseksin ja Sur-rurin suomaa helpotusta koronaviruksen ahdistavaan kurimukseen.
Aikuisrockia koronan aikaan – J. Karjalainen soitti Klubilla pandemiavaroituksia uhmaavalle kansalle
Arvostelu | Jantso Jokelin | J. Karjalaisen musiikin uudenlainen spirituaalinen syvyys tuo keikoille sellaisiakin, jotka eivät ole koko kansan ralleihin aiemmin päässeet mukaan.
Tampere Filharmonia soi tyhjälle salille – Olari Eltsin johtamassa konsertissa musiikki puhkaisi taivaan
Konserttiarvostelu: Tampere Filharmonian huikea konsertti sointui kohtalonomaisesti viime aikoina vallinneeseen ilmapiiriin. Konsertin solistina lauloi Johannes Weisser.
Dalindèo on vakavoitunut, mutta musiikki on muuttunut aika vähän – G Livelabissa soitti tiivis ryhmä
Arvostelu | Erik Ahonen | Valtteri Pöyhönen huolestui kapitalismin epäoikeudenmukaisuudesta. Tämä näkyy uusien kappaleiden nimissä ja kuului G Livelabin keikan välispiikeissä.
Ylioppilaskunnan Laulajien Leevit-konsertti oli ”hauska ja koskettava matka suomalaisuuden ytimeen”
Arvostelu | Kari Pitkänen | Ylioppilaskunnan Laulajat käsitteli Tampere-talon konsertissaan Gösta Sundqvistia suomalaisena kansallisrunoilijana Larin-Kyöstin ja Leinon rinnalla.